Autobus je známy aj pod označením GT 11 (grand turismo 11m).

Prvým majiteľom bola 2 dni istá firma z Bratislavy a potom od 17.3.1995 Slovenská autobusová doprava Trenčín, ktorá vlastnila celkovo 2ks týchto autobusov.Jeden je už zošrotovaný. V SAD Trenčín mal pôvodne ŠPZ: TNA-30-97, neskôr EČ: TN 756AM a toto EČ má dodnes.

Rok výroby 1995. Motor LIAZ ML 637N s výkonom 190 kW pri 2 000 ot/min.

Prevedenie – diaľkový autobus, hmotnosť prázdneho autobusu 1 1950 kg, plne obsadeného 17 000 kg, prevodovka GEAR (licencia ZF)  6 stupňová.

Celková obsaditeľnosť: 46 osôb
Na sedenie: 46 osôb
Na státie: 0

Autobus je vybavený klimatizáciou, elektrickým retardérom, dvojitým presklením a luxusným interiérom. Tieto autobusy boli vyrobené v 16 ks sérii a konkrétne tento autobus bo vyrobený ako 6-ty v poradí. Údajne séria 16 ks autobusov nepokračovala pre vysokú cenu nového autobusu. Nákupná cena bola v čase výroby 4 300 000 korún.

Súčasný majiteľ od 23.12.2015 TREŽ, n.o. Vozidlo v súčasnosti slúži ako pojazdný exponát, používaný pre účely Trenčianskej elektrickej železnice.

Go to top