Cestné

Prvým majiteľom bol DPMŽ pod interným číslom 101. Od nova jazdil pod ŠPZ: ZAB 70-01, neskôr bola ŠPZ zmenená na EČ: ZA 710AM.

Rok výroby: 1992. Motor LIAZ ML 636 s výkonom 152 kW pri 2 000 ot/min.

Prevedenie – mestský autobus, hmotnosť prázdneho autobusu 9 500 kg, plne obsadeného 16 000 kg, prevodovka Praga 5 stupňová.

Autobus je známy aj pod označením GT 11 (grand turismo 11m).

Prvým majiteľom bola 2 dni istá firma z Bratislavy a potom od 17.3.1995 Slovenská autobusová doprava Trenčín, ktorá vlastnila celkovo 2ks týchto autobusov.Jeden je už zošrotovaný. V SAD Trenčín mal pôvodne ŠPZ: TNA-30-97, neskôr EČ: TN 756AM a toto EČ má dodnes.

Rok výroby 1995. Motor LIAZ ML 637N s výkonom 190 kW pri 2 000 ot/min.

Príves slúžil na zvýšenie prepravnej kapacity autobusových liniek, hlavne v časoch prepravných špičiek. Pôvodne boli pripojované k autobusom Škoda RO 706, neskôr ich ťahali aj inovované autobusy Škoda RTO 706.

Vyrábané v 40 - 50 rokoch minulého storočia

Hmotnosť prázdneho prívesu: 2 950 kg

Go to top